fredag, februari 06, 2015

Vinterresa till England januari och februari

Vintrigt vackert och halt, en ovanligt snörik vinter är det i det fina öriket:
Utsikt mot trädgården från mitt fönster i det söta lilla rummet jag tapetserade i somras, varmt och gott är det inomhus, +25 i rummen på andra våningen, så det där med kyliga hus i Storbritannien  kommer på skam:-), detta är välbyggt från 1800-talet med täta fina fönster. Inte en droppe av fukt eller imma på insidan, alldeles torrt och fint på glasen och fönsterbrädena. Och ett varmt och gott badrum, så skönt.

2 kommentarer:

  1. Vackert men tur att det inte kom mer snö! Kissen har letat efter dej igår.

    SvaraRadera
  2. Anna, ja det har varit snö sen jul tror jag så nu hoppas jag fler snödroppar tittar upp istället. Söta lilla kissen, hon undrade nog vart jag tog vägen.

    SvaraRadera