måndag, augusti 31, 2015

Make Yourself Comfortable

Det pågick en utställning på Chatsworth, ja det är alltid något spännande på gång där året om och alla årstider är lika roliga, nu köpte vi biljett till allt, slottet med utställningar, trädgården där det alltid också är utställningar och hela parken och så bondgården, det blev många steg denna dag och väldigt trevliga upplevelser.
http://www.chatsworth.org/make-yourself-comfortable, man kunde prova allt och vissa sittplatser rörde sig ordentligt och uppskattades mycket, inte minst av turistande herrar från ett land mycket långt bort:-), Anna fotade mig i en sådan pjäs men här visar jag en plats där jag sitter still:-), det var inte lätt att fota detta konstverk, jag menar bänken, för på den låg ungar med sina paddor och ålade i det som kändes som en evighet medan föräldrarna diskuterade världsproblemen, många stod med kameror i högsta hugg och väntade och väntade. Vi blev plötsligt ensamma så då gjorde jag ett snabbt nedslag:-):

4 kommentarer:

  1. Anna, ja helt fantastisk:-), kul att ha lite foton på sig själv så här inför pensionen att se tillbaka på så man håller stilen;-)

    SvaraRadera
  2. Roligt att se litet bilder på dig. :)
    Du verkar ha haft en riktigt fin resa till England och din kära dotter.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Anne-Marie, tack! Det var så roligt att vara där igen och kul att se tillbaka på fotona, det är bra med bloggen att samla en del i alla fall där och så minns man det som är runt om både andra foton och det som inte skrivs:-). Hoppas det ordnar sig bra för dig nu med flytt och resa hit.

    SvaraRadera