torsdag, juni 27, 2013

Monicas feelgood-frukost:-)

Fotat från alla möjliga vinklar, är bra att testa till vår frukostbok jag och Sivan ska ge ut:-), hon bakar och piffar alldeles otroligt med blomstergirlanger på borden hemma hos sig så hon är en riktig värsting ännu mer än jag som gillar att föreviga det hela med kameran dock. Det struntar hon i. Vi har båda samma yrke inom labb-forskarvärlden, kanske är det någon slags kompensation att ha vackert omkring sig hemma. De fina ljuslyktorna, som sprider ljuset helt underbart, ja underbart söta är de, såg jag i affären där jag skulle köpa en dammvippa som inte fanns, men vips föll mina ögon på denna lykta och en till, fanns bara två och som gjorda för mig. Maken trodde att jag köpt dem i någon antikaffär, han tycker också om sådana här små detaljer.

Mat/kok/bak-böcker/tidningar kryllar det utav men inom frukostområdet är det en brist som bör kompenseras, dagens frukost hos Monica en lite gråmulen dag med 20 graders värme ute dock:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar