onsdag, mars 09, 2016

Lite smått och gott

Ja, handlade förstås en del och också fick garderoben hemma lite påfyllning som jag inte fotat men finns:-) och redan har jag blivit gratulerad till min stora dag, är inte så noga med exakt datum när man blir så gammal, bäst att fira lite då och då så man orkar med:-), fick musikalupplevelsen av Anna och måg bl.a. Kan inte tänka mig en bättre present.
 Och ett foto på det glada födelsedagsbarnet får vara med först, ett annat än de tidigare, de är rätt snarlika:-)
Anna köpte ett fint kuddfodral med björkar på underbara Atkinsons
Kunde inte passa bättre, vintage och 51:-)
Den här necessären och väskan nedan fick jag av Anna, väldigt bra och används redan, är väldigt förtjust i sådana där ihopvikbara väskor som bara är att plocka fram, den här var lite extra med bra och tålig yta och dessutom Eco Chic, inköpt på Atkinsons båda
Från make, silverring i rolig design och hänge med kedja, blir mer säger han
Nya bordsunderlägg köpte jag själv och lite diskreta så de passar till allt
En Table Runner som ska läggas över den andra duken längs hela matbordet, blir fint, brukar ha en i röd-vit färg i juletid

4 kommentarer:

  1. Blev många bra grejer :) jag har kanske fyndat nåt mer till svenska mors dagen :)

    SvaraRadera
  2. Anna, det blev det:-) och det där du skriver låter väldigt spännande:-)

    SvaraRadera
  3. Kudden blev väldigt fin också!

    SvaraRadera
  4. Anna, ja det blev den, snygg där med fårskinnet, naturtrendigt:-)

    SvaraRadera