lördag, januari 11, 2014

Lillejul

Vi firade det några dagar före jul innan mågens chef skulle vidare till Irland, han ringde Annas make och frågade om min storlek:-) så lottlös blev jag inte:-). Mågen som vet den sen förr var djärv och köpte en klänning som jag fick lite senare på självaste julafton, väldigt händiga karlar i detta land må jag säga, allt blev perfekt. Och inte hade vi kvinnor den blekaste aning, det blev fina överraskningar för oss båda. Och jodå, herrarna blev inte utan heller, blev nog rena överraskningarna det också:-)
En alldeles otroligt bra och fin tröja fick jag av Mr P, användes varje kväll i soffan med en bok eller tidning i handen, en kopp te och småprat, perfekt!
Parfym och bodylotion
Och sån här lyxchoklad får jag vid varje besök i Sheffield av mågens chef, fantastiskt god och läcker:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar